Pup gekocht nu andere hond schijnzwanger, wat nu !?

We hebben sinds 1 week een pup inhuis. we hadden al een jack russel van 11 jaar. Nu veranderde het gedrag van de j.r. sinds gister ineens, en ging ze.de pup "bemoederen". Vandaag kwam de.pup bij haar en ging ze op haar zij liggen en.kwam er melk uit haar tepels! De 1 zegt ,geeft niks gaat vanzelf over , de ander zegt de hond kan,er overlijden...is er hier iemand die hier verstand van heeft???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

schijnzwanger is niet erg (nest bouwen, allerlei dingen er naar toe slepen), maar melk uit haar tepels, 11.jaar oud ! ik zou echt minimaal de dierenarts een belletje geven.
nee, ik zou naar de dierenarts gaan en beide honden meenemen.
je weet niet wat dit inhoudt, of het ineens weer uit zich zelf stopt, zonder gevolgen... ik zou naar de dokter gaan als ik jou was.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De dierenarts heeft pilletjes om de melkgift te stoppen. Verder zou ik de twee maar laten voor wat ze zijn.

Als de pup de oude hond dwingt tot bemoederen en haar op haar zij duwt, dan moet je de kleine telkens in een bench doen als ze slapen moet, of in een andere kamer stoppen.
Een pup moet toch al 18 uur per etmaal slapen en rusten. Er blijft dus tijd genoeg voor de oude hond om afstand te nemen.

Verder kan het geen kwaad en misschien ontstaat hier een vriendschaps-band. Let goed op het gedrag van dat ouwetje, want ze moet er niet aan lijden.
Ivana