Kan er ook een tak van een kastanje boom in een voliére?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet wel eerst omschrijven hoe groot het deurtje van de kooi is en hoe groot de tak is. Als ik dat weet dan kan ik wel beoordelen of je hem in de kooi kunt krijgen.

Antwoorden (3)

Já hoor!
Regelmatig vervangen (voor verse 'sappige') is het beste voor de gevleugelde vrienden.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dit kan.
verder kun je de voliére ook inrichten met takken van de hazelaarstruik, wilgen en andere fruitbomen zoals appels en peren of van een bessenstruik zoals de kruisbes of de ribes.

succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja absoluut. Je vogelvriend(en) zullen je erg dankbaar zijn.

Let er wel op dat je liefst een tak pakt die niet te lang op de grond heeft gelegen. Dankzij de regen en de vochtige bosbodem kunnen er al snel schimmels ontstaan.

Een mooie tak (misschien wel vers afgezaagd) is het best!