Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een goed eiwit product dat ik kan toevoegen aan hondenvoer?

Onze hond moet eerdaags bevallen. Nu wil ik haar graag wat extra eiwit geven om aan te sterken. Nu zijn daar tal voor manieren voor, maar de hond moet het wel willen eten.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ze eet de laatste week heel weinig, TE weinig naar mijn zin. Geef haar al veel extra's maar mevrouw heeft (zwangerschaps)kuren en is erg kieskeurig.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Pens, vers vlees
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

yoghurt, huttenkase, kwark als ze het lust.
succes met de bevalling!
(Lees meer...)
Rieneke1
11 jaar geleden
Pupvoer, voor de pups vanaf 3.5 weken. En puppymelk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik geef ze oude kaas als ze aan het bevallen zijn. Voor die tijd roer ik wat biogarde of kwark door het voer. Af en toe een gekookt ei. En ik geef vleesvoer en de worst van Rodi naast de (puppy)brok. Het voedsel bied ik 4 maal daags aan.

Als je hond weinig begint te eten, laat haar dan maar. Biedt nu vaker iets lekkers aan, maar overvoer haar nu niet. Haar maag heeft te weinig plek voor voedsel, er zitten nu pups in de weg. Straks als ze bevallen is pak je haar weer wat strenger aan, wat niet wil zeggen dat ze nu over je heen mag lopen:-).
Sterkte strakjes met de bevalling en dat er maar gezonde pups geboren mogen worden. Laat je de afloop nog even weten?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding