Hoewel het de produktie van half-om-half gehakt flink zou vergemakkelijken is er op een normale biologische manier geen methode die dit mogelijk maakt vrees ik.

Wellicht dat er in een laboratorium het een en ander mogelijk is, maar met de huidige technologie lijkt het me onwaarschijnlijk dat dat een levensvatbaar individueel dier oplevert, laat staan een vruchtbaar exemplaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Het zou vast wel kunnen, maar of het DNA met elkaar kan combineren, is altijd de vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan krijg je een vroe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hhaha +1
Nee dat lijkt mij sterk. Anders waren die er vast al wel geweest. Je kan wel verschillende varkens met elkaar kruisen en verschillende koeiensoorten. Maar Varken + Koe = Varkoe... lijkt me niet :-p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op natuurlijke wijze is dit onmogelijk ; dieren moeten genetisch behoorlijk veel op elkaar lijken wil je ze tamelijk probleemloos kunnen kruisen. Zo kennen we wel de muilezel en het muildier natuurlijk, maar ook de scheit (schaap en geit) en de lijger (leeuw en tijger).
Mocht dit beest met enig ingrijpen kúnnen ontstaan, dan zou een dergelijke chimaera vermoedelijk iets van een varund of zwund (varken=zwijn) moeten heten, omdat koe eigenlijk alleen het vrouwtje is; de soortnaam is rund.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die HeroDD;

Ik denk niet dat het werkt. Bovendien zit je dan met de vraag; zijn de biefstukken van dat beest dan haram of zijn de karbo's toch halal?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dit is op de normale manier van voortplanting niet mogenlijk. Hoe zie jij het varken de koe bevruchten dan?
dan moet ie toch wat hogere pootjes krijgen.
hebben we straks ook nog varkens met gekkekoeienziekte en koeien met varkensgriep ????

Toegevoegd na 52 minuten:
Een stier op een zeug lijkt mij ook weer zo zielig voor het varken. Hoe moet zo'n beest straks een jong zo groot als een koe baren?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoiets...?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de mensen wel.Bij de dieren niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zou ik niet weten. gewoon iets raars denk ik
maar als je een tijger met een leeuw kruist, dan krijg een liger als een baby.
http://www.metacafe.com/watch/250400/liger/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens mij niet. volgens mij kunnen alleen eigen soorten met zichzelf kruisen zoals bij honden. anders hadden we natuurlijk allang een kruising tussen een leeuw en mens gehad enzo.