€1,- t/m €5,- per guppie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De prijs van guppen is afhankelijk van de soort en de verkoper. Er zijn goedkope guppen bij particulieren te koop voor € 0,50 per stuk (zie bijvoorbeeld de link). Maar er zijn ook speciaalzaken die andere soorten verkopen van € 5,- per stuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de dierenzaak hier kosten ze al snel 3 euro maar op internet vind je vaak mensen die jonge guppies veel goedkoper verkopen. Deze visjes kweken vlot en aldus zal je er snel veel hebben. Hier een voorbeeld van hoe goedkoop ze op internet soms te vinden zijn: http://www.koopjeskrant.be/guppy_s_zd34506235.html?radRubriekId=147
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een paar euro, scheelt van waar je ze aankoopt... soms als je er meedere koopt bied men ze goedkoper aan.