Mijn kat heeft een kaal plekje bij haar buik, wat kan ik doen?

We zijn 2 maanden geleden al naar de dierenarts geweest maar wat kunnen we doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
wat zei de dierenarts er over?

Het beste antwoord

het goed in de gaten blijven houden en als het blijft en of erger wordt meteen weer naar de dierenarts gaan want die is de gene die de kat er van af kan helpen doormiddel van medicatie of dergelijks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Even bloed af laten nemen misschien is ze allergisch voor iets bv eiwitten in dr eten