Ik krijg van mijn ouders een aquarium. Nu mag het niet te duur zijn . tussen de 10 en de 70 euro ongeveer. Ideeën?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

is gratis ook oké? (moet je wel snel zijn.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ivana
12 jaar geleden
Fijn antwoord, tenminste als vraagx een beetje in de buurt woont. ;)
Plus dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De advertentie bestaat niet meer.
Dat ligt er onder andere aan waarvoor het aquarium bedoeld is.
In het geval van goudvissen:
het aquarium moet minstens 250 liter water bevatten, wat neerkomt op bijvoorbeeld 100x50x50 centimeter (als ze nog klein zijn, mag het aquarium iets kleiner zijn). Het aquarium moet rechthoekig zijn. Er moeten diverse waterplanten in komen, stenen en een zandachtige bodem.

Mocht je dat niet halen van dat geld, vraag je ouders dan om meer geld, want een vissenkom of te klein aquarium, en een omgeving waarin ze zich kapot vervelen, is dierenmishandeling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Marktplaats is een goede optie voor een tweedehands aquarium van kwaliteit. Ik raad je ten eerste de plastic aquariums af, deze zijn wel erg goedkoop, maar erg slecht voor de vissen. Een aquarium dat ik uit eigen ervaring wel kan aanraden zijn de Biorb aquariums, zijn van degelijke kwaliteit en regelmatig kan je er 1 vinden van rond de €70-80.