Zonder problemen slapen met een kat van 4 maanden?

Hij slaapt soms op de hoogte van mijn bovenlichaam, ik ben dan bang als ik in mijn slaap draai dat ik hem plat plet en niks
Merk... Of is de kat mij te snel af?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

ik liep ooit door een park, toen er iemand langs kwam fietsen die iets in de bosjes gooide.
dat iets bleek een poesje van een week of vier.
als het kleintje niet bij me kon zijn, ging ze tekeer of het de eerste maandag van de maand was.
overdag droeg ik haar vaak mee in een draagdoek, en 's nachts sliep ze bij mij in bed.
je gaat er toch een beetje naar slapen met zo'n humpie naast je.
alleen bij erge zwaarlijvigheid en grote alcoholconsumptie is het niet aan te raden een erg jong kitten bij je in bed te nemen.
een katje van 4 maanden is al wat groter, en kan je gerust gezellig bij je nemen in bed.
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+Plus voor je antwoord.
Wat een geluk voor dat poesje dat jij daar was.
Sommige mensen hebben geen hart!>_<....
En gelukkig hebben anderen dan weer een groot hart..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goeie daad! (sommige mensen.... argh ze ZOU ze toch wat?)
en goed antwoord (met wat humor ;-) +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok dan!

Andere antwoorden (6)

Katten zijn snel in wegvluchten. Maar het beste is gewoon om hem aan het voeteneind te leggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanacht lag ik volgens mij bijna op hem en was hij in diepe slaap.. Of zou hij dan wegspringen?
Alle 4 onze katten slapen al vanaf dat ze klein zijn bij ons, ondanks dat wij zoveel draaien hebben we er nog nooit 1 geplet. En als jij omdraait dan zijn ze meestal al weg. Niet druk om maken dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee hoor, je plet hem niet,je kunt misschien wel een krab van hem krijgen
12 jaar geleden
Mijn katje slaapt ook vaak bij mij.
Dan kruipt hij onder het dekbed en gaat hij tegen me aan liggen en soms kruipt hij op me en wil hij zo gaan slapen.Dan gooi ik hem er meestal af,is heel lief,maar voor mij niet echt makkelijk,en dan ligt hij weer naast me.
Je zal echt je kat niet pletten hoor,die zal automatisch opzij gaan.
Instinctief is dat,denk ik,dat gebeurt echt niet.
Ik heb mijn katertje vanaf dat hij een kitten was en ze kruipen nou eenmaal graag bij je.
Geen probleem toch?
En dus ook geen probleem van maken.
En als je misschien een keer een beetje op hem gaat liggen,wat kan:heb ik ook wel eens als ik me omdraai,dan gaat zo'n kat vanzelf opzij.=^.^=
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De hersenen houden hier onbewust prima rekening mee, maak je geen zorgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoef je je niet druk om te maken mijn kitten van 5 maanden slaapt ook vaak bij me en ik beweeg ook in me slaap en het is nooit mis gegaan dus gewoon relax mee door gaan tis juist alleen maar leuk en gezellie zo beesie dicht bij je