Weet iemand een plek een site of een persoon die vogelkooien maakt op aanvraag? (voor een redelijke prijs)

Wij hebben een mooie houten vogelkooi gekocht waar wij erg tevreden over zijn maar nu zouden wij voor ons andere koppeltje een soort gelijke kooi willen hebben. Alleen dan iets kleiner.Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je misschien een foto'tje van je kooi erbij plaatsen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er wel 1, maar het lukt mij niet om hem te plaatsen.
Ivana
12 jaar geleden
Mooi en doelmatig.

Het beste antwoord

Hoi,

misschien is dat iets voor je:

http://members.home.nl/emmen/Kooien/kooien.html

Hier staan een heleboel adressen van kooienbouwers ;-)