Waarom vechten mijn dwergpapegaaitjes?

Ik heb twee dwergpapegaaitjes, waarschijnlijk een vrouwtje en een mannetje. Het gaat goed behalve als ik een broedblok in de kooi hang, dan valt het vrouwtje het mannetje steeds aan en vechten ze tot bloedens toe (het mannetje is dan gewond). Als ik het broedblok weg haal gaat het weer goed en zitten ze tegen elkaar aan te kroelen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Geef ze wat meer tijd! Als dat stel aan broeden toe is geven dat aan! Voorzie ze dan van de middelen! Geduld....