Vaak zijn ze te koop in een dierenspeciaalzaak en dan vind je ze in de diepvriezer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn ze eventueel ook online verkrijgbaar, dat u weet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het niet kunnen vinden maar dan zou ik de versheid ook gaan betwijfelen.
Zoals WendyH al opperde zijn er waarschijnlijk ook veel wilgen bij jou in de buurt zoals b.v. in een park. Hier een link met verschillende soorten wilgen- afbeeldingen.
http://www.google.nl/search?q=wilgensoorten&hl=nl&biw=1253&bih=520&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=IsWdTuiJEInLtAb___WfCQ&sqi=2&ved=0CFAQsAQ Vaak sta je er naast en dan weet je niet eens dat het een wilg is ;-)
Succes met zelf plukken.

Andere antwoorden (2)

Heel veel mensen hebben wilgen in hun tuin staan. Je zou eens bij vrienden, kennissen en familie kunnen vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mocht ik ze uit een tuin halen, wat zou ik dan eventueel moeten doen om alle bacteriën die er op zouden kunnen zitten eraf te halen? Is in de vriezer doen al goed genoeg?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schoonmaken met heet water doe ik altijd, afdrogen en geven. Ik heb een dwergara van 27 jaar, nooit ziek van geworden.
er is vast wel een stuk grond bij je in de buurt met wilgen erop. snij een paar takken, dat kan zo'n boom wel hebben.

heb je een tuin of stukje grond? neem een tak van +/- 1 meter lengte en ontdoe hem van alle bladeren en plaatst hem 20-30cm in de grond. heb je volgend jaar je eigen boom. ;-)