We hebben vanmiddag een Kattenluik van Petporte gekocht maar het groene slotje komt niet omhoog Wie helpt me?

Het Luik is met chip scan Alles geprobeerd maar het groene palletje komt maar niet omhoog De piepjes dat de kat gescand is doen het wel Je hoort ook dat hij 'op slot' klikt maar er gebeurt niets Weet iemand hoe dit werkt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien geeft de website een oplossing, oa. bij de vragen:
http://www.petporte.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas daar staat er niks op de site van hun als iets niet werkt...
En kan pas maandag bellen maar het Luik kan nu niet op slot :(

Antwoorden (1)

Ik denk dat de kat in de buurt is van het luik, dat ie daarom van het slot gaat! Heb je 'm al even een flink aantal meter bij het luik uit de buurt gehad? Wij hebben eentje met magneten, die kunnen we gewoon openschroeven, lukt dat bij jou ook? Dan kun je de binnenkant even checken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je voor je reactie Na het scannen moet het groene palletje omhoog gaat maar dat doet hij niet Ook niet met de katten ver weg
Ik heb ook ervaring met magneet luiken maar ik wik geen halsbandjes om doen vandaar het chipluik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kheb mn zusje even gebeld, maar die heeft een Sureflap (jaja), dus ik kan je helaas niet verder helpen. Misschien toch even openmaken, kijken of er iets misgaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Morgen nog maar eens proberen en vanavond het Luik proberen af te sluiten Misschien is het mechanisne niet goed ofzo Wel super irritant op zaterdagavond Nu kan ik niemand bellen, maandag pas Ook op internet kan ik er niets van vinden...
Rieneke1
12 jaar geleden
miniminie, stel je vraag eens op kattenplaza en de kattensite.
daar zitten meer ervaringsdeskundigen dan op gv.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is opgelost Dank je!
Het pinnetje in het mechanisme zat niet goed Maar nu wordt 1 kat niet gelezen door het apparaat :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is toch wat met die dingen!