Wie kent deze muizenval, ik heb deze geleend en wil er graag ook een kopen, hij werkt namelijk perfect!?

Toegevoegd na 3 dagen:
Allen bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een goed idee. niet aan gedacht!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom vijf openingen? Lijkt meer voor een hand dan voor muizen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kunnen er 5 muizen in..?
Cryofiel
12 jaar geleden
Gezellig, met de hele familie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt mij een zelfbouwding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt wel een zelf gefrabiceerd ding. Kun je em niet na maken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie kan hen namaken dan?? Iemand?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prachtige constructie! het is dat ik geen last van muizen heb, anders zou ik hem laten na bouwen!

Het beste antwoord

Kijk eens op deze site. Daar hebben ze deze muizenvallen.
http://www.sauvic.nl/nl-rattenmuizen.htm
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thx man, tijden naar gezocht, ik laat de vraag nog ff open, voor de leuke reacties ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
M'n inmiddels contact gehad met leverancier, kan alleen een pallet à 5000 euro kopen, zes hij en uit Spanje te komen;-)
bamibal
12 jaar geleden
Ik weet niet hoe groot je muizenplaag is... Anders misschien een handeltje beginnen :-)

Andere antwoorden (1)

Ook al vindt ik het zielig. Ik heb ze bij de boerenbond gezien. Er is ook een diervriendelijke optie en dat zijn de vallen die de muizen vangen zodat jij ze in het bos of zo weer kan uitzetten.