hoe kan ik een soort krabpaal maken met huisjes enz, alleen dan niet voor een kat maar konijn.? (lees nu beschrijving)

mijn konijn houd van klimmen enalles dus ik dacht een kattenkrabpaal is leuk maar ik ben 13 jaar heb niet zoveel geld dus krabpalen kopen word niks want ze zijn veel te duur dus misschien kan ik zelf er een maken maar weet niet hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien dat je er een kan maken van stevige takken van een boom?

Het beste antwoord

Oude PVC buizen. Wel breed genoeg natuurlijk. Vast wel iemand die nog een potje PVC lijm heeft staan en dan kan je wat kruipgangen maken. Een soort buizenstelsel zeg maar.
Zet 1 PVC buis rechtop, dus dat ze er niet in kunnen en draai daar heel strak van dat henneptouw omheen. Heb je gelijk een krabpaal.

Zoek in oude schuren van je ouders, familie of buren en gegarandeerd dat je wel ergens wat van die dikke PVC buizen tegenkomt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
beter dan mijn idee+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt.

Andere antwoorden (1)

Zoek eens in je familie wie je kan helpen, en anders de buurman misschien. Er is vast wel iemand die weet wat voor soort hout je nodig hebt.
Ga eens kijken hoe die krabpalen eruit zien, en wat voor n konijn handig, leuk is
Je hoeft om te begonnen niet zo groot, als je konijn het leuk vindt kun je altijd uitbreiden
Je kunt ook op marktplaats of rommelmarkt kijken of er iets is wat je aan kunt passen