Waar/hoe word een hond het liefst geaaid?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.2K
Kimath
12 jaar geleden
laat me raden, je hebt net een hond gekregen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha!!!
met die paar vraagjes???
Kimath
12 jaar geleden
Er waren er meer, maar ik zie dat er een paar verdwenen zijn.

Het beste antwoord

- Achter de oren
- Onder de kin
- Op de buik
- Op de flanken
- Bovenop de kont
- In de nek

Kortom: eigenlijk overal ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
lijkt me een uitstekend antwoord, +
beetje laat, maar nog gefeliciteerd met je medaille!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel x 2 ;-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, eigenlijk overal :)
en het liefst ook nog eens overal tegelijk!!!!
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Woef! ;-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je Mlis :-)

Andere antwoorden (9)

met platte hand bij zn nek beetje hetzelfde als een kat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de honden die ik heb gekend, vonden het altijd heerlijk als ik met hun oren in de weer ging.
beetje knijpen aan de basis, beetje kriebelen erachter, dat soort werk.
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, daar worden ze rustig van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De oormassage, ja dat vinden ze zalig!
Verschilt per hond al vinden de meeste het lekker om lekker te krabben in de nek en gewoon te strelen in de flanken :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn hondje vindt het heerlijk als je over d'r borst/buik aait. Daar gaat ze echt voor liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zowiezo altijd met de haarrichting mee aaien.
het verschilt per hond wat ze lekker vinden
(net als bij mensen) Ik zou zeggen knuffel erop los en je merkt snel genoeg wat de hond fijn vind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vele honden worden het liefst geaaid achter de oren, op de aangeboden buik, de nek en kin en bovenop hun rug vlak voor de staart. Dat is een plekje waar ze zelf niet bij kunnen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
waar dus niet kan je beter vragen ;-)))
per hond is dat verschillend. sommige vinden aaien lekker, sommige wat kriebelen, andere wat gekrabbel op hun kont.

ken je een hond niet, aai m dan niet bovenop zijn kop.

verder moet je het dus zelf uitvinden. aai en knuffel, de hond laat het je echt wel merken hoor (gaat ie liggen is de buik aan de beurt, draait zijn kont toe moet je daar krabbelen, en draait ie zijn kop is de andere kant van zijn kop aan de beurt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Jaja, nog wensen c.q. eisen ook hè ;-0
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ kan ik nog niet geven, nog een paar puntjes! Goed antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo, plusje gegeven!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hey.... 2 stippels! :))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja haha
Honden vinden aaien heerlijk maar niet elke hond wordt overal graag geaaid. De ene hond snauwt als je in de buurt van zijn kop komt, en de ander duwt zijn kop onder je hand om daar geaaid te worden. Dus het verschilt per hond, maar de meeste honden worden graag overal geaaid. Massage vinden honden ook erg lekker/ontspannend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn hond vind het fijn als ik met mijn nagels (niet TE hard) aan allebei de zijkanten van de ruggengraat zo naar beneden ga, dan strekt ie zich helemaal uit met zijn hoofd naar boven :)