Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg ik mijn kat terug?

De kat is 3 maanden vermist. Ik had haar 2 maanden. Het is een angstige kat. De kat is als vermist opgegeven bij vier instanties. Flyeren in de buurt heeft niet veel zin meer ben ik bang. Iemand een idee hoe ik Xavi weer thuis kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Denk dat je hier enkel nog op een mirakel kunt hopen...3 maanden is te lang,heeft mogelijks al een ander thuis gevonden.
(Lees meer...)
fremar
12 jaar geleden
Is ze gechipt? Zo ja, dan zou je een melding moeten krijgen als ze ergens gevonden is.
Een angstige kat kan zich lang verborgen houden, dus je weet nooit of ze nog opduikt.
Kwam ze als jonge kat bij jou, of kwam ze van een andere plek? Heb je daar geïnformeerd of ze misschien teruggegaan is naar haar oude plek?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze is gechipt, is volwassen en komt van een dierenasiel 80 km van mij vandaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze is gechipt, is volwassen en komt van een dierenasiel 60 km van mij vandaan. De kat zat slechts een aantal dagen in het asiel. In het boelje staat dat ze een huiskat is. Ik hoorde de verzorger zeggen dat ze van een boerderij kwam. Ik woon zelf in de stad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik duim voor je, maar het lijkt me niet erg hoopvol als ze al zolang weg is :-(
Wat je kan doen:
Advertenties ophangen in supermarkten,buurthuizen,gratis advertentie in huis aan huisbladen(bij sommige kan dat),bij dierenartsen
fotootje erbij doen als je die hebt.
En waarom niet toch flyeren wie weet heeft iemand m in huis genomen?
Bij asiels informeren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb eens in het nieuws gelezen dat een kat 45km liep om terug te komen bij zn oude huisje. Ik denk daarom dat katten een opmerkelijk goed gevoel voor richting hebben. Het kan dus zijn dat de kat terug is naar de boerderij of het asiel. Bel ze eens.

Toen mijn kat een week kwijt was heb ik uit wanhoop vanaf de straat een brokjesspoor naar de deur geleid en de deur opengelaten (weekend en ik woonde in een portiek). Dag later was ze thuis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor hetzelfde geld had je na die dag 6 katten in huis gehad ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha dat was heel goed mogelijk geweest!
Het is wel al lang dat je kat vermist is...
Je schrijft dat ze al opgegeven is bij 4 instanties. Wellicht is daar dan de plaatselijke dierenbescherming, het asiel en de dierenambulance al bij. Ik zou het toch nog niet opgeven met de flyers. Hang ze op bij plaatsen waar je nog niet geweest bent: bushokjes, buurtwinkels, dierenartsen en sorry hoor, afvalcontainers. Je moet er, helaas, ook rekening mee houden dat ze misschien overreden is.
Hier zal je haar al wel hebben opgegeven, maar voor alle zekerheid de link van Amivedi:

http://www.amivedi.nl/

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je stelt je vraag net op het goede moment.
na drie maanden gaan bij de meeste instanties de vermissingen uit het systeem.
hoog tijd dus om weer een rondje te bellen, en je vermissing weer vooraan te laten zetten.

je hebt amivedi ingeseind?
ik duim voor je, geef de hoop nog niet op hoor!
(Lees meer...)
Rieneke1
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding