Wat zijn de eerste symptomen dat het slecht gaat met je hond nadat je vermoed dat hij chocola heeft gegeten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het ligt aan de hoeveelheid chocolade die hij gegeten heeft, witte chocolade is minder gevaarlijk, pure chocolade is het slechtst

Antwoorden (1)

De symptomen van een chocoladevergiftiging bij je hond zijn oa. braken, vaak plassen, hyperactiviteit, rusteloos, overgevoeligheid voor aanrakingen, hoge hartslag, hartritmestoornissen, snelle ademhaling, verhoogde bloeddruk, koorts. Als het slechter wordt kan hij stuiptrekkingen krijgen en epilepsie-achtige aanvallen, verlies van controle over de spieren, algemene zwakte. Uiteindelijk kan je hond in een coma belanden en sterven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hè bah :-( Moet er niet aan denken...