Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kunnen eekhoorns in een volière met tropische vogels?

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je zulke prachtige dieren (zowel de eekhoorns als de vogels) opsluiten? Ze laten leven op een manier die helemaal niet bij ze past, zonder de vrijheid om grotere stukken te vliegen/rond te kunnen rennen en klimmen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze in de natuur worden geboren zeg ik Oke je heb gelijk..Als je deze beestjes vrijlaat overleven ze het nooit. Ze zijn tam, als ik jou naar de jungle stuur overleef jij het ook niet. De volière is gigantisch dus klimmen en vliegen kunnen ze wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tamme die je al gekocht hebt vrijlaten is inderdaad problematisch. Maar als er geen gekocht worden, hoeven er op den duur ook geen gefokt te worden voor een leven in gevangenschap.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als de volière goed gemaakt is niet.
(Lees meer...)
fremar
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel dat ik eekhoorns ga kopen. De vogels heb ik al, mij vraag is of ze samen gaan?
Bedoel je als inbreker of om samen te houden?
Beide keer antwoord nee.
Eekhoorns knagen niet het gaas door.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen gaas maar glas, behalve de bovenkant dat is ander Matriaal, de vogels heb ik al. Ik wil er alleen 2 eekhoorns bijhalen. Maar niet dat ze worden opgegeten ofzo

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding