ik heb een eend met een gebroken nek en hij kan niet meer bijv;eten zwemmen lopen enz hij slaapt de hele tijd wat moet ik doen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K
Kimath
12 jaar geleden
Beter uit zn lijden verlossen denk ik..
paulus811
12 jaar geleden
Ik vraag me wel af hoe je weet dat z'n nek gebroken is.
paulus811
12 jaar geleden
Ik vind het overigens wel erg vriendelijk dat je de eend wilt helpen! Dus mijn vorige reactie is minder lullig bedoeld dan deze kan overkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zielig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je zeker dat zijn nek gebroken is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
PARDON??..ik heb een eend met een gebroken nek???? en wat moet je doen?..dat is je vraag??nadat je jezelf achter je oren hebt gekrabt waarom je niet ALLANG NAAR EEN DIERENARTS BENT GEGAAN OF HET BEESTJE UIT ZN LIJDEN TE HEBBEN VERLOST? wat je kan DOEN is jezelf aangeven bij de politie van mishandeling van een dier...ja MISHANDELING JA..omdat je deze vraag stelt...terwijl het diertje allang geholpen had kunnen worden........ga je schamen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naantje heeft best wel gelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@naatje....+ voor jou

Antwoorden (7)

Het beestje uit zijn lijden verlossen.
Dus of naar veearts en een spuitje of hem zelf verlossen van de ellende.
Let wel dat je het in 1 keer goed doet dat hij direct weg is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan dat ook met mijn schoonmoeder? (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha xD Heeft ze ook last van een gebroken nek, of heb jij last van haar? :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze zo doorgaat wel, daar zorg ik wel voor. Was alleen benieuwd hoe ik het best de rommel kan opruimen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHA Jeroen1962. U bent zo ongeveer 49, dan zal uw schoonmoeder wel 70 + zijn lijkt mij. Geduld is een 'schone' zaak. Verder een + voor werk MITS het daadwerkelijk om een gebroken nek gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@imaginary girl, Dat ik 49 ben klopt wel, maar mijn vriendin is aanmerkelijk jonger, en nee het is geen mid-life crisis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lid van Stichting Martijn? ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ennairam, Nee, maar het feit dat je daar wel aan denkt doet mij vermoeden dat jij wel lid bent. Een gezond mens komt niet op die gedachten (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een rare opmerking! Sorry moest het ff kwijt...
Het is verstandig om met je eendje naar de dierenarts te gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je eend z'n nek gebroken heeft, dan is dit een uitzichtloze situatie, en moet je het beestje uit z'n lijden verlossen.
maar hoe weet je zo zeker dat de nek gebroken is?
als de eend z'n nek in een onnatuurlijke stand op de rug draagt, dan kan vit. b (per injectie) uitkomst bieden, en moet je rap naar de dierenarts.
Rieneke1
12 jaar geleden
als je eend werkelijk een gebroken nek heeft is het dood ,een gebroken nek kan niet bij een eend die leeft ,ik denk dat het dier mogelijk een beschadiging opgelopen heeft aan de spieren van de nek ,maar ook dan is het het beste om het dier uit zijn leiden te verlossen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wees een vent en geef hem een flinke klap, niets doen is onnodig dierenleed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet het wel kunnen, een dier uit zijn lijden verlossen. Maar een - verdiend je antwoord nou ook weer niet.
Van mij een +je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
We moeten oppassen niet te truttig te worden he, ga je er mee naar een dierenarts, ben je zo weer 25 euro kwijt, dat geld kan je dan beter schenken aan een dierenasiel en de eend een klap geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet het wel kunnen ed, zou zelf ook niet zo een held zijn om die eend dood te moeten maken. Als je zegt ik heb de eend gevonden tegen de dierenarts hoef jij heus niet die 25 euro te betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die - heb je overigens niet van mij ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de spuit zal toch betaald moeten worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor Ed, dat is dus niet zo, zoals jij het zegt.
Ik ben eens met 2 aangereden meeuwen naar de dierenarts gegaan en heb ze daar gewoon achter gelaten zonder er voor te moeten betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O. K. wist ik niet, zal dat overal zo zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie vraag! ;-)
dat lijkt me niet goed en ben idd ook geneigt ze zeggen verlos hem uit zn lijden ,maar ja als jij dat nou niet durft dan kan t mis gaan en das nog veel erger ! zou soberso naar de dierenarts gaan hoor ,want wij zijn geen dierenarten en miss kan hij toch nog geholpen worden ,maar anders kan die hem op n goeie manier uit het lijden verlossen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon na de dieren arts gaan mischien had je het mis en is het heel wat anders dan je dacht