Kun je vissen tam maken?

Ik ga zojuist een vis kopen alleen ben benieuwd of ik ze kunstjes kan leren en hoe!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet het wel allemaal voordoen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja inderdaad!! Maar dan wel in het water toch ed?? Niet op het droge voor doen:p

Antwoorden (6)

Bij Free-Willy lukte het wel!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
XD hahahaha oja das waar:p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een orka is geen vis ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed hoor, bij FreeWilly lukte het wel maar da's geen vis.. Net als Flipper, da's ook geen vis...waarschijnlijk zullen de goudvissen en guppies dus niet door hoepels springen, maar wel reageren op voer schat ik zo in..
Ik had ooit een vis die mijn vinger volgde als ik het tegen de kom hield. Niet geoefend, maar gewoon uit zichzelf.
Waarschijnlijk omdat hij dacht dat het eten was ofzo.
Vissen zijn niks aan te leren lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt aan de vis en aan jou denk ik, ik weet van vijvervissen dat je die prima aan kunt leren wanneer ze ongeveer eten krijgen, en dat ze uit de hand kunnen eten.
Als kind had ik een goudvis die ook wist dat ie iets extra lekkers kreeg als ik zachtjes tegen z'n bak tikte en dan naar boven in de bak zwom.
Op vissenniveau is dat denk ik al een kunstje. Je hoeft niet te verwachten dat je een vis kunt leren om op bevel door een hoepel te springen zoals een dolfijn (da's een zoogdier).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja die van mij springen door een hoepel nou goed? nee een vis een DOM maar erg lief
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet zo onaardig doen ponyisabella
Je kunt ze op hun rug leren drijven. Daar is niets voor nodig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Lol
Vroeger had ik een goudvis en ik zei "LIG DOOD" en ja hoor. Alleen dat kunstje deed hij maar één keer.