Om een kat veilig buiten te laten is een kattenren dan een optie? Wie heeft er ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

We hebben al jaren een katteren, omdat buiten lopen geen optie is in een dichtbevolkte buurt. De katten kunnen niet praten, maar ze maken de indruk de katteren op prijs te stellen - om in de zon te liggen, de geuren van buiten op te snuiven, de vogelgeluiden en vooral 's avonds in het donker zitten ze er graag. Met een luikje kun je de katteren afsluiten als je dat wilt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

een kattenren is de beste oplossing voor je kat. Maak hem wel aan het huis vast, zodat de kat altijd kan kiezen om binnen of buiten te zijn. De kat wordt niet aangereden, poept niet in de tuin van de buren én valt geen vogels lastig. Ideaal toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een tuin hebt is het voor de kat het leukst daar rond te struinen.Die moet je dan zeer zeker veilig maken!
Rondom een schutting of een hek met gaas.Dat gaas moet minstens 50 cm de grond in,anders graaft de kat er onderdoor, en aan de bovenzijde moet het stevig schuin naar de binnenkant buigen,anders klimt mijnheer of mevrouw er overheen!