Betalen dierenarts.

Wanneer ik met mijn dier naar de dierenarts ga en ik geen geld heb om direct (na evt behandeling) te betalen. Kan ik dan vragen om een acceptgiro naar mij op te sturen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (4)

Dat zul je wel vooraf even moeten aangeven. De meeste dierenartsen willen direct afrekenen.
12 jaar geleden
Als je een vaste dierenarts hebt waar je regelmatig heen gaat zou het kunnen als je het van te voren vraagt.
Heb je die niet zal je direct moeten betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De dierenartsen waar ik geweest ben, willen dat je gelijk betaald. Misschien kan je een huisdierenverzekering afsluiten? Kost gemiddeld 22 euro in de maand, en je moet 1 maand wachten tot je kunt claimen. Ik had net 2 rekeningen, helaas zelf moeten betalen en ik ben al blut.

Van te voren vragen maar het dier in elk geval geen medische zorg onthouden....hoeveel pijn het ook in je eigen portemonnee doet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat je een dienst afneemt, is er een overeenkomst op het moment dat je je dier laat onderzoeken. Daarmee ben je verplicht van jouw kant de betaling te doen. Normaal is het mogelijk om hiervoor een accept te krijgen, maar dat is afhankelijk van de dierenarts. Vraag het van te voren, dan weet je het en kun je altijd nog een andere dierenarts zoeken.