Kijk een hier : flatcoatedretriever.startpagina.nl

Daar kan je alles vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij hebben een flatcoated retriever alleen is hij niet helemaal ras. Maar echt wel aan te raden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een hele actieve hond, die lang jong en speels blijft
trots van karakter, veel beweging en of geestelijke afleiding nodig, er komen helaas in dit ras heel veel tumoren voor, maar een heerlijke en eerlijke hond.