Blanca is al de hele dag kopjes aan het geven en lief aan het doen. Wat wil hij van me? Hij heeft genoeg te eten.

Toegevoegd na 17 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=YYx1EzwOPd4&sns=em

Toegevoegd na 20 minuten:
Oud filmpje. Maar dat is Blanca

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pracht beest. Mooi om te zien. Ik mag morgen 2 kittens ophalen uit het asiel, 2 zusjes van 5 maanden. Ik heb er zo veel zin in!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slimme manier om je Youtube filmpje bekeken te krijgen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is niet mijn YouTube

Het beste antwoord

Als een kat kopjes geeft, hebben mensen snel het idee dat ze je lief vindt. De oorsprong daarvan is echter een andere. Een kat die kopjes geeft, maakt een geurspoor. Zo bakent hij zijn territorium af en/of laat blijken wat/wie hij belangrijk vindt en dus bij haar hoort. Blanca zal dus zeker vinden dat jij bij haar hoort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Andere antwoorden waren heel lief. Maar deze het beste :-)

Andere antwoorden (5)

Ik denk dat die wil zeggen dat die je aardig vind en blij met je is:) ( maar aangezien in niet weet wat een Blanca is kan ik niet meer zeggen :))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gok dat het een kat is?
Dan wil ie of aandacht, of je draagt een broek (of zo) van een stofje dat ie prettig vindt voelen of waarvan ie vindt dat het nog niet genoeg naar hem ruikt ;-)

Toegevoegd na 8 minuten:
Mijn ene kat doet het ook weleens als ie vindt dat ik wel weer een zakje natvoer mag opentrekken (er staan altijd brokjes voor beide katten, maar ooooh, dat natvoer ;-)).
Hij heeft alleen nog steeds niet helemaal door dat ik de volgende dag nog prima weet dat ze gisteren al natvoer hebben gehad en ze krijgen het nou eenmaal niet elke dag :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blanca is blijkbaar in een knuffelbui :) Ik vind het zelf altijd wel leuk als mijn kat in zo'n bui is in de winter want dan heb ik een lekker kattenbuikje om me warm te houden.
Dus lekker knuffelen zou ik zo zeggen :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn kat doet dat als ze eten, of aandacht wil (ze is socialer dan ik)
13 jaar geleden
Misschien is ze een beetje verliefd? Last van hormonen? Of gewoon in een ik-wil-aandacht-want-ik-ben-om-op-te-vreten-bui? Geef anders een kleine portie droogvoer, kijken of het kopjes geven dan minder wordt. Zo niet, dan is het gewoon pure liefde. Geniet ervan!