Hoeveel nageboortes mag de hond opeten?

het is me niet duidelijk hoeveel ze er mag opeten, want soms wordt er gezegd dat het er niet meer dan 3 a 4 mogen zijn of moet je de natuur zijn gang maar laten gaan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Laat haar er zoveel opeten als ze wil dat kan helemaal geen kwaad.
Dus gewoon de natuur de gang laten gaan.
Sommige honden eten ze helemaal niet op en andere weer allemaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in de natuur doen ze het idd ook.
maar ze kan er diarree van krijgen en dat is voor een hond die in huis loopt niet erg aangenaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles wat zij er "uitperst" kan ze ook weer opeten hoor
dat is ook juist de bedoeling.
die nageboortes bevatten veel voedingsstoffen die de moeder weer gebruikt om melk te maken
heel natuurlijk nix mis mee