Ik wil graag geld verdienen op internet, maar weet niet hoe. Ik zou graag iets willen doen wat met mijn hobbys te maken heeft.

Hobbys zijn vliegtuigen & vliegen , internet & websites.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (6)

Meld je aan op Euroclix.nl. Door mee te doen aan bepaalde prijsvragen, spelletjes of nieuwsbrieven aan te vragen (van oa vliegtuigen en internet) verdien je punten, de zogenaamde ''Clix''. Wanneer je er 1000 hebt, kan je deze inwisselen voor €10.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is het wat om je aan te melden en artikelen te schrijven over je hobby's en interesses en deze te plaatsen op:
http://www.infonu.nl/
Deze site scoort hoog in google. De helft van de advertentieopbrengsten zijn dan voor jou. Je wordt er misschien niet rijk van, maar als je éénmaal artikelen hebt geschreven -en er is voldoende interesse voor je artikelen- blijven de opbrengsten door gaan. Je hebt verder géén kosten.
Het aantal artikelen in combinatie met het niveau, de populariteit en de factor 'tijd' bepalen uiteindelijk de inkomsten.
Voorbeelden van personen uit de praktijk:
150 artikelen € 150 per maand
550 artikelen € 1000 per maand
(wel opgeven aan de inkomstenbelastingbelasting)
Reken je de tijd per artikel, dan lijkt dit niet veel, maar de opbrengsten gaan over het algemeen wel voor jaren door, zolang de beleving / het gebruik van internet zoals die nu is in de toekomst niet te zeer verandert.
Dus....een leuk zakcentje, uit interesse en om je kennis te delen, rijk wordt je er niet direct van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geld verdienen op het internet. Sommige beschouwen het als een fabeltje, maar dat is zeker niet zo. Je kan echt veel geld verdienen door reclame e-mails te lezen en websites te bezoeken. Het is veilig, betrouwbaar en voor iedereen geschikt. Meld je aan bij een spaarprogramma en zij sturen je reclame e-mails. Zodra je deze leest ontvang je er geld voor. Als je genoeg geld bij elkaar hebt gespaard dan kan je dat bedrag op je rekening gestort krijgen.

Toegevoegd na 25 seconden:
http://www.vuljespaarpot.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooraleer je één cent verdient hebt op internet zal je er al veel geld zelf (pc),en elektriciteit aan gespendeerd hebben.

Laat je niet door de honderden sites klissen die je geld beloven!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi,
Sinds een tijdje ben ik lid van MoneyMiljonair. Dit bevalt mij goed en zou het jou ook zeker aanbevelen! Bij MoneyMiljonair kan je sparen voor punten die je later kan inwisselen voor geld.

Ontvang spaarpunten (genaamd parels) bij:
- E-mails lezen
- Het bezoeken van websites
- Het kopen van producten
- Het oplossen van puzzels
- En nog veel meer!

Wat ook niet onbelangrijk is, ze verplichten je tot niets !
Alles is vrijblijvend.

Neem een kijkje op de website en meld je aan via onderstaande link:
http://www.moneymiljonair.nl/?u=69329&c=nl&rt=7

Groeten,
Yvonne

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je voldoende mails hebt gelezen (aangeklikt, lezen hoeft niet eens) krijg je € 12,50 op je bankrekening bijgeschreven.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn 1001 methoden om geld te verdienen op internet en velen daarvan blijken zeer goed te werken. Je kan een informatie marketing business opzetten en geld verdienen met het verkopen van digitale producten. Je kan bijvoorbeeld een e/book schrijven over één van je hobby´s. Kijk daarvoor eens op Google en zoek naar `het ideale verdienmodel` is een zeer goed boek over geld verdienen met je hobby met het schrijven van een e/book. Verder vind je verspreid over het internet talloze tips om online geld te verdienen. Niet alleen op de Nederlandse Google, maar ook op de Engelstalige Google. Je kan bijvoorbeeld een eenvoudige website bouwen en met Adsense heel veel geld verdienen als je veel bezoekers naar je website lokt. Kijk voor tips en advies op het geld verdienen forum (daar kan je ook met andere mensen praten) of bezoek de website van Casper Camps voor internet marketing tips.

Toegevoegd na 2 minuten:
Geld verdienen via internet met het promoten van andermans producten is één van de beste en snelste manier om succesvol geld te maken. Je hebt geen eigen product nodig, geen ervaring en je kan direct starten. Als je zou weten hoe dit in mekaar zou steken ("affiliate marketing" heet het) zou je er gegarandeerd verslaafd aan raken. Verder zijn er nog verdienmodellen zoals thuiswerk, multi level marketing, pokeren, online roulette, gokken, mails lezen, sparen, mystery shopping, etc..