Als ik in explorer mijn afbeeldingen wil zien in pictogrammen dan is dat maar kort zichtbaar als foto. Daarna de standaardpic. Wat te doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat bedoel je met "kort"? - Een kwart seconde na het openen van je afbeeldingenmap, en daarna de standaardpic? - Een paar uur na het instellen van "toon als afbeeldingen", en daarna blijkt de instelling voor die folder meteen bij het openen al op "toon als pictogrammen" te staan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kun je een screenshot posten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij "Beeld" heb ik aangevinkt "Grote pictogrammen". Als ik naar een directory ga waar de foto's instaan, dan worden de files geladen en die zijn dan ook zichtbaar tot het moment dat alle files geladen zijn. Zodra dit gebeurt is, veranderen de foto's in de bergtegels.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
screenshot posten lukt niet

Antwoorden (3)

Check je pc snel op malware en virussen.. Ook hier muteren virussen... Dat zou ik meteen gaan doen als ik deze vraag lees... Het lijkt op een virus...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zou kunnen, maar ik heb deze pc pas een paar dagen, en vanaf het begin was dit probleem er al.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
_Beschrijf_ het probleem eens - zie mijn reactie op je vraag.
Dat je ze eerst nog kort wel ziet, lijkt me uit een cache te komen. 'T lijkt me erop dat er recentelijk een instellinkje bij je is veranderd. Gebeurt 't zelfde als je NOG een keer dezelfde map opent?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je de view proberen aan te passen via Folder Options?
Kan je dat eens proberen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb alle mogelijke aanpassingen daar gedaan, maar helaas, geen effect