Wie kan mij helpen zodat de webcam het weer doet en anderen mij weer kunnen zien? Ik zie mezelf namelijk wel als ik hem aanzet.

Ik had altijd de optie webcam inschakelen of videogesprek starten. Nu heb ik alleen nog de laatste optie. Als ik dat aanklik en ik doe mijn webcam aan dan zie ik mezelf en ook de ander waar ik mee praat. Probleem is dat hun mij niet zien. Ligt dat nu dan aan mijn instellingen of aan de cam? Ik heb msn al meerdere keren eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd. Ik ben nu al weken ermee bezig en kom er niet uit. Wie kan mij helpen?? Mijn vriend heeft nog wel de optie om alleen de webcam in te schakelen. Snap niet waarom ik die niet meer heb want vind dat veel makkelijker. Help..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

daar heb ik ook last van, volgensmij is dat het probleem van de allernieuwste MSN versie, als je vriend een iets verauderde heeft heeft die die optie nog wel.

vind het ook vreemd dat die optie weg is:S

mjha zoek een audere versie en probeer het daar eens mee:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee nog niet:) sorry. (gebruik me cam ook amper dus het maakt mij ook niet veel uit:)
anders ga ik zo wel eens probeeren.
Probeer eens de audio videoinstellingen door te lopen en vergeet daar niet de juiste instellingen op te slaan.
Ook je status binnen msn moet op actief staan. in het ergste geval moet je de laatste nieuwe drivers downloaden van je webcams. Soms moet je gewoon een andere USB poort gebruiken.

Suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de ondersteunende software van je webcam, simpel gezegt een programma dat je computter vertelt wat een webcam is en wat het doet:) maar als jij niks aan je PC veranderd heb, zal dat het denk ik niet zijn. maar controleeren kan geen kwaad.