Problemen met zowat alle MSN programma's??

Ik heb de laatste maanden veel problemen met MSN.
Ik had eerst gewoon MSN 2009 maar daar kon ik vreemd genoeg geen videogesprek mee voeren. Ik kon de andere contactpersoon wel zien, en de microfoon bij mij deed het wel, maar kon die ander mij niet zien.

Toen is dit opgelost met MSN 2011 beta, in het begin echt een rot programma qua structuur, maar ja, het is niet anders. De webcam deed het daarbij wel. Alles deed het eigenlijk!
Alleen, een probleem....
Ik wordt er elke keer uitgegooid, elke keer ga ik offline zonder dat ik het merk en vervolgens weer 'online' kom, maar ik de berichten mis.... waar ligt dit aan?
Dit is zoooo storend, en heb het er echt mee gehad.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen hiermee.
Met eBuddy gaat het msn-en overigens prima, maar wil echt mn MSN terug ...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het kan aan je internetverbinding liggen, wanneer je draadloos internet hebt, kan het zijn dat de router een niet zo sterk signaal stuurt, waardoor het internet een paar seconden weg kan vallen. Dat merk je vaak niet, maar MSN valt dan wel degelijk uit. (om zich als de router weer een sterk signaal binnen krijgt, zich automatisch aan te melden)

Als je een vaste verbinding hebt, zou ik zeggen dat er iets met het downloaden fout is gegaan, of er een bepaalde bug in het MSN-programma zit, in dat geval is (als je dat al niet gedaan hebt) het deinstalleren en opnieuw downloaden misschien een goed plan.

Als dat allebei niet helpt, denk ik dat je computer te vol staat, en het programma van MSN er eigenlijk niet bij kan. Je computer op ruimen kan ook nog helpen (als je ook merkt dat alles trager wordt)
Als laatste mogelijkheid kan het ook nog zijn dat er een programma op je computer staat dat niet goed samengaat met MSN of een bepaald virus bevat, dan zou ik de computer gewoon een keer na laten kijken, wie weet helpt dat wel :)

Veel succes! En hopelijk doet MSN het straks weer gewoon!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dat beta-programma van msn ook gedownload en tot mijn schrik zag ik de volgende dag dat ik 's nachts al mijn contact-personen een "long time no see" -email had gestuurd. Ik weet natuurlijk niet of het de oorzaak was van het downloaden van de beta-versie van msn, maar heb hem de volgende dag wel weer gelijk verwijderd en ook mijn wachtwoord veranderd!

Dus gewoon de beta-versie verwijderen (uit je software) uit je pc en msn van 2009 weer invoeren, no problem!

Succes!