Toetsenbord doet raar. Maar als ik fn-toets indruk is er niks aan de hand

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.1K
sterredag
13 jaar geleden
omschrijf doet raar, wat doet hij dan precies??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kleine blauwe letters intypen!
Maar is weer over!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie dat het opgelost is, fijn! Kan je omschrijven hoe?

Het beste antwoord

1x op FN+Numlock (tegelijkertijd, te beginnen met de FN-toets) drukken, en dan zou het weer normaal moeten zijn.
Nog een keer die combinatie indrukken, en je krijgt dan de cijfertjes die klein op de laptoptoetsen staan. (Vaak blauw.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Staat w.s. in een verkeerde versie. Heb ik ook wel eens gehad. Ik heb de comp.toen gereset via systeemwerkset naar een vroegere datum en toen was het weer goed.

Toegevoegd na 2 minuten:
waarschijnlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je ook een FN-lock, F-modus, FN-modus of F-lock op je toetsenbord? Waarschijnlijk heb je die per ongeluk ingedrukt een keer waardoor de FN standaard is 'ingeschakeld'. Het is te vergelijken met Num-lock...

Succes ermee en reageer even als je het niet kan vinden...

Toegevoegd na 45 seconden:
O ja, je moet dan natuurlijk die knop met FN-modus oid nog een keer indrukken om het weer uit te schakelen. Het kan ook een toetscombinatie zijn. Welk model laptop/toetsenbord heb je?