Wat is er mis met beeldinstelling na herinstallatie XP?

Voor ff nood voor iemand zonder geld en pc, ben ik bezig 1 klaar te krijgen dus.

Hardware is dit :

Moederbord :HP 097Ch
Chipset :Intel i915GL
Processor :Intel Pentium 4 530J @ 3000 MHz
Fysiek Geheugen :1024 MB (1 x 1024 DDR-SDRAM )
Videokaart :Intel(R)82915G/GV/910GL Express Chipset Family
Harde Schijf :ST3120023A (120 GB)
DVD-Rom Station :Optiarc DVD RW AD-5240S
DVD-Rom Station :Generic DVD-ROM SCSI CdRom Device
Monitor Type :L480B1573924 AL1716 - 17 inches
Netwerkkaart : BCM5750A1 NetXtreme Gigabit Ethernet PCIe
Besturingssysteem:Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 3
DirectX : Versie 9.0c

Had nog (oude) XP pro NL hier liggen met licentie, dus deze eerst er op, apart ff SP3 etc.
Alles normaal, meeste kon via teamviewer remote vanuit mijn pc.
Antivirus met verse licentie er op, ook oke nog!

Toen dus alle andere updates binnenhalen, ook wat software en 1 hardware geval.

Na toen de verplichte reboot kreeg ik een beeld dat veel lijkt op "veilige modus" maar dit NIET is ;)

En ...kom er ook niet meer "in "met teamviewer"

Naar beeldscherm opties gegaan etc (apparaatbeheer enz geen gele dingen ook) en proberen dit aan te passen.
Op foto zien jullie zoals nu ingesteld is, maar kan niet via instellingen/opties rolmenu nu naar andere instellingen!
Blijft nu op de laagste resolutie staan, geen kleurenschema is aan te passen, ook vernieuwingsfreq. Herz etc niet.
Wat te doen, of wat zie ik nog over hoofd?
Dit nog nooit eerder gehad zo ;)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Verwijderd de videocard even als een andere driver niet werkt zodat hij in elk geval de standaard vga kaart kan vinden er zla dan wellict een vraagteken apparaat komen op 8 bits wil de kaart niet de nieuw driver aanvaarden is er ook echipset driver geinstalleerd die vindt je meestal wel op de site van de fabrikant of op de cd rom van het moederbord daarna moet het lukken om de nieuwste driver te installeren

Je moet even de juiste driver voor de grafische kaart laden & je moet je schermresolutie (Die nu op 480/560 staat) wat hoger zetten, naar bv 1080 pixels.

Je moet effe een passende / aktuele videodriver downloaden in installeren (bv. hier: http://downloadcenter.intel.com/default.aspx) Daarna moet je je beeld weer kunnen instellen op 1280x1024 of 1024x768 (en 16/32 bit kleuren)

neem de nieuwste update van je grafische kaart en verhoog u resolutie, zet ook op 32 bit

Bronnen:
http://download.cnet.com/Intel-R-82915G-GV...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100