Hoe kan ik het beeldscherm veranderen?

De computerbeeld is groot geworden zowel het bureablad als internet, hoe kan ik het veranderen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.4K

Antwoorden (5)

volg deze link, in paragraaf "Schermresolutie en andere beeldscherminstellingen"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via het het knopje beeld linksboven optie.. in- uitzomen en op 100% zetten. Ook kun je Ctrl op je toetsenbord ingedrukt houden en met je muis scrollen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ook kun je met Ctrl ingedrukt met de + inzomen en met de - uitzomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is er fout aan mijn antwoord beste minner?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben niet de minner, maar jij hebt het over het in- en uitzoomen in je browser waarschijnlijk, terwijl de vraagsteller bedoelt dat zijn resolutie plots veel lager is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk, daar kan ik wat mee. Dankjewel Widar.
Toch begrijp ik dit niet uit de vraag. Je beeldscherm veranderd dan toch niet qua groote? maar krijg je grotere of kleinere pictogrammen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@TegenXinnig; daar ben ik wel met jou eens :S
Alleen de browser zelf kan groter worden... Misschien bedoeld karima92 de iconen :'D
simpel: ga naar start, configuratiescherm, vormgeving en thema's en dan beeldschermresolutie wijzigen.als het goed is kun je nu gewoon weer met een normaal beeld werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klik op een leeg stuk bureaublad met je rechtermuisknop en kies "aan persoonlijke voorkeur aanpassen" hier kun je de instelling kiezen die je wilt hebben.

Het beeldscherm kan zich weleens aanpassen bij een spelletje, dus onthoud hoe de instelling is zodat je hem altijd hetzelfde kunt terug instellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon via start,configuratiescherm dan beeldscherm
resolutie wijzigen.