Weet iemand een goed verwijderprogramma waarmee je internet explorer en moviemaker kunt verwijderen?

Liefst natuurlijk dat het programma ook andere overbodige bestanden en programmas kan verwijderen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou IE inderdaad ook niet verwijderen, omdat met alternatieve browsers niet altijd alles te bekijken is.

Voor overbodige bestanden, cookies enz. zou je CCleaner kunnen gebruiken. Dit is gratis te downloaden en makkelijk in gebruik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschuwing, plus een tip om toch iets te kunnen bereiken.

Andere antwoorden (4)

Deze programma's kunnen niet verwijderd worden. Die zitten standaard op een Windows computer en zullen daar ook altijd op blijven staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet aan te raden om Internet Explorer te verwijderen. Er zijn sommige website (zoals de windows update site) die alleen maar met internet explorer goed werken.

Gewoon zorgen dat een ander programma ingesteld staat als standaard programma.

Toegevoegd na 1 minuut:
zie ook deze vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/gebruik-browser-firefox-internet-explorer.35655
Kimath
13 jaar geleden
probeer eens advance windows care onder het kopje utilities
staat de iobit uninstaller erg goed proggie
let wel dat je de free edition download
capthavoc
13 jaar geleden
Deze programma`s zitten standaard in Windows mocht je ze op de een of andere manier krijgen verwijderd ( wat niet aan te raden is) zullen er meer fouten/instabiliteit optreden omdat meerdere functies in Windows aan elkaar zijn gekoppeld ( gedeeld).