Ik ben in het bezit van een adsl-modem (Alice) en wil daaromheen een wifi-zone of plc. Wat heb ik daarvoor nodig en waarom?

Heb een grote tuin waarin regelmatig gasten met laptop. Ook in de tuin zitten stopcontacten, waardoor misschien ook plc's aan te sluiten zijn, hoewel, een pls in de tuin? Wie kan me uitleggen wat ik nodig heb en waarom. Actieradius max. 30 meter.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb ook FON, de Fonera2.0N router heeft een radius van wel 100 meter en kan je toegang verlenen aan al je familie en vrienden.
Leuke hiervan is dat je dan overal in Nederland en de rest van de wereld via andere FON spots gratis op Internet kan.
Dit is gratis, je hoeft alleen maar een FON router aan te schaffen;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je melding van het bereik vind ik een belangrijke aanvulling

Andere antwoorden (1)

kijk eens op fon.com
daar kan je een fon router bestellen, eventueel met een Fontenna voor meer bereik.
Je kan zo je internet verbinding veilig delen via een soort hotspot. Je kan er lokale accounts aanmaken en mensen die ook een fon hebben kunnen ook op die manier inloggen.
Je kan zelfs zelf de bandbreedte bepalen die je deelt.