Domme hersenloze spelletjes voor tijdens het muziekluisteren

Ik luister veel muziek, helemaal nu ik een paar weken vakantie heb. De meeste muziek heb ik alleen digitaal, op mijn laptop. Ik vind het eigenlijk een goed tijdverdrijf om nu en dan muziek te luisteren en ondertussen maar wat spelletjes te doen. Freecell, mijnenveger en hartenjagen ken ik ondertussen wel, weet iemand leuke, gratis spelletjes die zonder geluid nog steeds leuk zijn?

Toegevoegd na 55 seconden:
Die spelletjessites als spele.nl en weet ik het zijn niet echt aan mij besteedt, ik zoek echt spelletjes waar je wel wat tijd in kan stoppen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (7)

Ik weet niet of het online kan, maar ouwerwets zo`n tekening maken door de cijfertjes te volgen is wel redelijk hersenloos.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dobbelspelletjes, zoals Yahtzee. Of kamertje verhuren tegen de computer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je van woordspellen houdt,dan moet je even kijken op king.com.
Hier kun je online tegen andere spelers woord spellen spelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mahjong kun je vaak gratis op internet vinden, vrij 'hersenloos' en je hoeft alleen dezelfde plaatjes bij elkaar te zoeken, bovendien gaat er wel even tijd n zitten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh ja, hier een link naar Mahjong: http://members.home.nl/asselman/spellen/mahjongg.swf

Toegevoegd na 3 minuten:
Trouwens, als je lid bent van Facebook kun je ook daarop veel leuke 'hersenloze' spelletjes vinden. Ik vind Poker wel leuk tijdens muziek luisteren, kun je ook op F-book vinden, zodra je lid bent is het 1 muisklik ernaartoe...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooral in de beginperiode van Internet waren er veel enthousiastelingen die alles wat we kennen aan klassieke spelletjes in een PC jasje programmeerden. Mogelijk kan je op Marktplaats een hele schoendoos bij elkaar verzamelen voor praktisch niets. Fijn mensergejenieten of halma en dergelijke spelen. Bakje doppindas erbij....
Maar of dat hersenloos is? Als je echt iets van die categorie zoekt neem dan een fruitmachiene. Let the rolls role.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ikzelf graag speel als ik naar mijn afspeellijsten van YouTube luister is dit:

http://www.flash-game.net/game/2020/gold-strike.html

Je moet er overigens wel je hersenen bij gebruiken, maar dat stoort (mij) niet bij het luisteren. Alleen aan het einde van je kunnen als je je echt rot moet werken om niet te verliezen (wat dus wel gebeurt), dan hoor ik de muziek soms niet meer bewust.
13 jaar geleden
Probeer zylom.nl
Daar kan je veel "echte" spellen online spelen, vind je ze leuk kan je ze downloaden met een 60 minute trial