Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kunt u iemand negeren op Facebook?

Er is een persoon dat graag wel eens uit de bol gaat (via chatgesprek globaal), maar daar ben ik niet echt blij méé. Is er ergens een toepassing dat u die persoon kunt negeren als hij iets wil typen naar mij toe dat hij dat niet kan? Als je begrijpt wat ik bedoel ;-b

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een 'negeerknop' of zoiets is er niet.
Als je iemand niet echt er helemaal uit wilt gooien dan kan je het volgende doen.
Als het schermpje met online vrienden opengeklapt is dan staat er een optie 'vriendenlijsten' of 'friend list' of zoiets. Klik daarop en dan vind je de optie 'nieuwe groep aanmaken'. Maar hier een groep aan die je 'negeren' ofzo noemt. Ga vervolgens naar je vriendenlijst links in het scherm en klik op 'see all', zoek de vriend op die je niet om de haverklap wil spreken, klik achter zijn/haar naam op 'toevoegen aan lijst' en klik de naam van de lijst aan.

Nu staat deze persoon in je online vriendenschermpje in die groep en die kan je met het groene 'schuifknopje' openen en sluiten, als je het sluit dan zien zij niet dat jij online bent.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding