Weet er iemand een handige tool, zodat je de temperaturen kunt zien van uw pc? (cpu,videokaart,..)

En ik zou ook nog graag een tool vinden waar mijn configuratie opstaat i.v.m. mijn pc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

temperatuur

http://www.downloadstad.nl/download/speedfan.html

Toegevoegd na 1 minuut:
tooltje voor andere dingen:

http://www.downloadstad.nl/download/Perfect_Utilities.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de informatie

Andere antwoorden (3)

Everest is daar een goed tooltje voor:
http://download.cnet.com/Everest-Ultimate-Edition/3000-2086_4-10499291.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je iets wilt weten over je PC (ook bijvoorbeeld temperaturen) is dit een geweldig programma: SIW; System Information for Windows. Zie bron. Is freeware (enigzins beperkte maar toch zeer uitgebreide versie).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik PC WIZARD 2009 en daarmee kom je alles te weten wat er in je computer zit en welke processen er draaien.
Je kunt de werking van de processoren en de temperaturen transparant in een hoekje van je scherm zetten.
Alle opgeslagen wachtwoorden en inlogcodes die opgeslagen zijn op de computer zijn oproepbaar.

De tool is handig als je eerst de inhoud van jouw computer uitprint en vervolgens de computer afgeeft ter reparatie om vervolgens de prints te vergelijken

(na reparatie) of er geen dubieuze dingen zijn gedaan. (bv een dure grafische kaart verwisseld voor een goedkopere)

Toegevoegd na 4 minuten:
Free Download.

Toegevoegd na 6 minuten:
Er is nu PCWIZARD2010