grijs scherm(doorzichtig) bij inloggen(alleen bij) nederlandse loterij, blokkering bij edge. Hoe los ik dat op?

ik heb alles geprobeerd en nagekeken maar kan niets vinden,als iemand een oplossing weet bij voorbaat dank.

een jaar geleden
TurfGraver
een jaar geleden
Aangezien je al alles geprobeerd hebt is dus elk suggestie van ons overbodig.
Ikhebgeenidee
een jaar geleden
Gebruik je iets als ghostery, ABP als plugin?
sjadong
een jaar geleden
ja,maar waarom dan alleen bij de nederlandse loterij
sjadong
een jaar geleden
heb gostery uitgeschakeld maar geen resultaat

Antwoorden (1)

Eigen ervaring: dit kan wijzen op een cookieprobleem. Verwijder het cookie in dat geval.

Edge: verwijder alle browsingdata. Zie:
https://windowsreport.com/microsoft-edge-white-grey-screen/

Dit alles eventueel met behulp van Ccleaner:
https://www.ccleaner.com/nl-nl/ccleaner/download
.
Zelf gebruik ik de extensie “Don’t care about cookies” die het probleem soms ook veroorzaakt. Je kunt kijken of uitschakelen van alle extensies het loterijprobleem oplost. Dan is een extensie de oorzaak.
Toegevoegd op 25 juni 2022 07:16: tekst
SimonV
een jaar geleden