Is de website op de bijgevoegde afbeelding veilig?

Oke let niet op wat er gezocht is, maar ik vroeg me af of deze website veilig is, ik klikte er namelijk op en kwam toen pas tot het besef dat de url vrij vreemd is. Dus weet iemand misschien wat dit voor website is en vooral of die veilig is.

Picture for question
1.2K

Antwoorden (2)

Niks mis met die site. is een blog site over over reizen gehost in portugal. Waarschijnlijk een gratis hosting site vandaar de ietwat vreemde link
een jaar geleden
Op het oog niks mis mee inderdaad. Maar als je nader bekijkt zijn er toch wat vreemde dingen. In het adres staat Museu da Musica wat muziekmuseum betekent. Iets wat totaal niet terug komt op de site. Het is niet alleen een blog over reizen maar allerlei blogs over vanalles maar van wie of waarom? Is ook niet terug te vinden. Onsamenhangende youtube filmpjes. Vreemde site. Wordt ook een hoop reclame gemaakt. Puur om hoog op Google te komen denk ik
een jaar geleden