Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de website op de bijgevoegde afbeelding veilig?

Oke let niet op wat er gezocht is, maar ik vroeg me af of deze website veilig is, ik klikte er namelijk op en kwam toen pas tot het besef dat de url vrij vreemd is. Dus weet iemand misschien wat dit voor website is en vooral of die veilig is.

Picture for question
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Niks mis met die site. is een blog site over over reizen gehost in portugal. Waarschijnlijk een gratis hosting site vandaar de ietwat vreemde link
(Lees meer...)
een jaar geleden
Op het oog niks mis mee inderdaad. Maar als je nader bekijkt zijn er toch wat vreemde dingen. In het adres staat Museu da Musica wat muziekmuseum betekent. Iets wat totaal niet terug komt op de site. Het is niet alleen een blog over reizen maar allerlei blogs over vanalles maar van wie of waarom? Is ook niet terug te vinden. Onsamenhangende youtube filmpjes. Vreemde site. Wordt ook een hoop reclame gemaakt. Puur om hoog op Google te komen denk ik
(Lees meer...)
een jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding