kan ik een app vergrendelen op mobiele telefoon?

een jaar geleden
1.2K
ronron1212
een jaar geleden
Onder instelling zou dat moeten kunnen maar je kan hem ook verwijderen.
Ritsuka
een jaar geleden
Android, iPhone? Wat voor besturingssysteem heeft je telefoon?
Tcom
een jaar geleden
Een Nokia 5.4 met android one. Op momenteel staat er android 11 op.

Antwoorden (1)

Ja, je kunt een app vergrendelen met een app.
Als je Android-apparaat geen app-locker van de fabrikant heeft, zijn er opties van derden die kunnen worden gedownload van de Google Play Store, waaronder AppLock, Smart AppLock, Norton App Lock en Vault. Elke app is anders, maar ze delen vaak dezelfde kernfunctionaliteit: apps beveiligen achter een vingerafdruk en/of pincode en wachtwoord.
SimonV
een jaar geleden
Tcom
een jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!