Kan ik verwijderde bestanden in Google Drive (ook prullenbak) alsnog terughalen?

Ik heb van mijn Google Drive bestanden verwijderd, ook uit de prullenbak. Kan ik die alsnog terughalen? Het is nog maar anderhalve dag geleden.

Antwoorden (2)

Nee. Als een bestand niet meer in de prullenbak zit, is het echt weg.
escape
2 jaar geleden
Het antwoord hangt af of je voor synchroniseren hebt gekozen i.p.v. streaming toe je Googledrive opzette. Want als je voor synchroniseren hebt gekozen, dan heeft er ook een fysieke kopie op je harddisk gestaan, en die is vaak terug te halen met software zoals testdisk(aanrader) of ease-us recovery(nog een betere aanrader, maar betaalde software)
2 jaar geleden
escape
2 jaar geleden
En dat kan ook misgaan, als het verwijderde bestand inmiddels is overschreven.
Griffin
2 jaar geleden
@escape "En dat kan ook misgaan, als het verwijderde bestand inmiddels is overschreven."
Lijkt mij sterk gezien het een dag geleden is, overschrijving is fifo, en de kans daarop is vrij klein als je niet heel veel wegschrijft op een dag.
Zo sterk beweren dat het echt weg als het ook uit de prullenbak is lijkt mij nog verder van de realiteit.