Hoe komt het als je paard intikt in Google, dat je al verschillende links tegenkomt van i.v.m. paarden?

Hoe doet google dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

als iemand een website maakt dan heeft hij een webadres nodig zoals www.webadres.nl bijvoorbeeld. Hij geeft de pagina een titel met bijvoorbeeld: webadres, de omschrijving voert hij ook webadres in net zoals bij de sleutelwoorden. Hij plaatst teksten op de site waar het woord webadres vaak terug komt. hik zorgt ervoor dat andere websites over hetzelfde onderwerp naar hem linken en weer terug. Als de site klaar is dan gaat er een soort van robotje langs op de site, googlebot. Oftewel een computer bekijkt al die gegevens en aan de hand daarvan slaat ie het op. Hoe beter de site gemaakt is voor de machine van google hoe hoger die in de ranking komt. 1e,2e of 11e pagina.. Dus als jij webadres intypt op google dan vind hij de bestanden die die heeft opgeslagen over de site een korte tijd daarvoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Google heeft een hele grote database.
Zodra jij het woord paard intypt bij google.
Dan gaat google zoeken naar alle site's waar het waar paard in staat of het over dingen van paarden gaat.
Zo kan google in 0.5 seconden meer dan een paar duizend pagina's laten zien.
Google is elke dag bezig zich zelf te verbeteren en alles te updaten.

Toegevoegd na 5 minuten:
2e waar moet 'woord' zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google indexeert metatags van een site met paarden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je het automatisch aanvullen bedoeld.

Dit doet Google door heel veel zoekopdrachten op te slaan in grote lijst.

Als jij begint te typen dan geeft Google suggesties uit die lijst.

Hoe vaker een zoekopdracht wordt ingevoerd hoe hoger deze op die lijst komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie tip