Als je Outlook.com bedoelt: vink bij de vraag "Aangemeld blijven?" "Dit niet opnieuw weergeven" aan.

Als je Outlook van Office bedoelt:
Meld je aan bij de Azure-portal met een algemeen beheerdersaccount voor de directory. Klik op het menu in de linkerbovenhoek.
Klik op Company Branding en op de configuratie. Als je geen configuratie ziet, moet je er een maken.
Ga naar beneden om de instelling ‘Toon optie om aangemeld te blijven’ te vinden. Klik op Nee en klik op Opslaan.
SimonV
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Dit vink ik elke keer aan, toch blijft hij het vragen. Ik wis automatisch de cookies bij het sluiten van de browser, en wil dit graag zo houden.
SimonV
2 jaar geleden
Tja, dan zorg je zelf voor dit probleem...
Eventueel kun je met Ccleaner cookies verwijderen, waarbij je aangeeft dat die van Microsoft bewaard moeten blijven.
https://www.ccleaner.com/nl-nl/ccleaner/download