Waar kan ik bladmuziek + tekst vinden om uit te printen?

Ik ben op zoek naar bladmuziek met tekst van: "Little Things van Abba".
Weet iemand een site waar ik deze kan vinden en uitprinten?

jc54
2 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

https://sheetmusic-free.com/little-things-sheet-music-abba/

Is dit wat je zoekt? Ben zelf een gigagrote ABBA-fan, maar speel helaas zelf geen instrument (hebben ze me nooit geleerd). Maar hopelijk is het bovenstaande wat je zoekt, :).
2 jaar geleden
Amadea
2 jaar geleden
Wat let je om zelf een muziekdocent te zoeken? Lekker makkelijk om "ze" de schuld te geven...
Kies
2 jaar geleden
Nou, om eerlijk te zijn heb ik daar al eens over nagedacht. Mooie instrumenten vind ik: de piano, harp, viool (zoals ze in ABBA's en Agnetha's nummers gespeeld wordt), de panfluit. Ik zou de panfluit verkiezen vanwege het meeneemgemak (snel in de handtas en hops, overal is te oefenen) en het geen ruimte in huis vraagt en de buren die ook meer zouden waarderen dan een drumstel, :). Niemand in de hele familie heeft ooit een instrument bespeeld, ik ben de enige die interesse heeft, zo lijkt het wel. Jammer dat het niet vroegtijdig aangewakkerd is, ik liet mijn ei dus los via dansen, zingen en spreek uitstekend Zweeds. Ik ben nieuwsgierig, dus als een "Benny" naast me zou zitten zou ik meteen openstaan om spelenderwijs te leren. Ooit als tiener zette de buurman me achter z'n orgel, maar ik was te verlegen en kwam niet verder dan met wat angst een vinger op een toets te leggen. Vandaag de dag zou ik me de eerste tonen laten leren. Ik heb een panfluit in huis. "Zeg nooit nooit", zo dacht ik.