Hoe heet die android app die vergelijkbaar is met zoek mijn iphone?

Weet iemand toevallig hoe die android app heet die vergelijkbaar is met Zoek mijn iphone ? Ik dacht iets met zoomie of zoofy of zoiets ?
En is deze ook beschikbaar voor iPhone ?

1.2K
YannickGame
2 jaar geleden
Oké, bedankt.

Antwoorden (1)

Android-gebruikers kunnen ‘Apparaat Vinden’ gebruiken. Omdat het een Google-service is, wordt deze gekoppeld aan je Google-account en kun je het bijbehorende apparaat vinden. Installeer eerst de Vind mijn apparaat-app die je kunt downloaden in de Google Play Store.
Apple’s 'Find My iPhone’ is dus het iPhone-equivalent van Google’s ‘Find My Device’.
https://www.google.com/android/find
Toegevoegd op 21 november 2021 11:37: tekst
SimonV