Afgaande op je vorige vraag, neem ik aan dat je Kaspersky Password Manager bedoelt.
Helaas kan dat niet. De websites worden weergegeven in de volgorde waarin ze zijn ingevoerd.
Je zou dus alle websites moeten verwijderen en daarna omgekeerd alfabetisch moeten toevoegen.
SimonV
2 jaar geleden
Pieterke
2 jaar geleden
Bedankt voor uw antwoord.
Amadea
2 jaar geleden
Je kunt natuurlijk wel de lijst kopiëren en in Word, Excel of een vergelijkbaar programma plakken om ze vervolgens daar op alfabet te laten zetten.
Pieterke
2 jaar geleden
Bedankt voor uw reactie Amadea.