Hoe kan ik het e-mailadres wijzigen van mijn startpagina/goeievraag account?

Ik log in op goeievraag met mijn e-mailadres, dat is gewijzigd en nu wil ik dit ook in mijn account op goeievraag wijzigen. Maar ik kan nergens de pagina daarvoor vinden.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Het zou moeten kunnen via https://www.startpagina.nl/profiel, daar zie ik mijn huidige e-mailadres staan en daar zit een knop "Gegevens aanpassen", maar die knop doet niets. Geprobeerd in 2 verschillende browsers.
jc54
2 jaar geleden
Het is er allemaal niet veel beter op geworden sinds Goeievraag onder startpagina valt........

Antwoorden (1)

Dat kan helaas niet. Het gebruikersbestand van GV staat al een half jaar op slot. Er kunnen geen nieuwe registraties plaatsvinden, noch data worden gewijzigd.
SimonV