Hoe kan je bij een screenshot vermijden of aanpassen dat persoonlijke info meegegeven wordt. Hoe aan?

Wanneer men info wil vragen en toch compleet incognito blijven mag men geen kopie van de bijlage of een screenshot sturen, want daar wordt de info gegeven die kan leiden naar identificatie. Hoe kan men het info vakje van een bijlage of een screenshot veranderen?

In bijlage de info die zou moeten anoniem gemaakt worden.

Picture for question
1.2K
gvrox
2 jaar geleden
Oh, je bedoelt de informatie aan de linkerkant ? Zodra je een file als bijlage toevoegt, zie je toch alleen maar de file name, en niet meer de directory waarin deze stond ?

Antwoorden (1)

'k Zie dat je een Mac gebruikt. Je kunt tekst eerst verwijderen met Keynote, dat meestal standaard bij een Mac wordt geleverd.
Stuur daarna het resultaat als bijlage op.
Met een programma als Snagit of Lightshot kun je een screenshot maken en die direct bewerken:
https://launchberg.com/best-snipping-tools-for-mac/
Toegevoegd op 28 september 2021 11:48: tekst
SimonV