hoe kan ik instellen dat mailadressen uit websites gekopieerd worden in mijn yahoo ipv in mijn gmail?

Als ik met de rechter muisknop mailadressen wil "kopiëren" wordt ik automatisch doorgeleid naar een gmailaccount dat ik enkel gebruik voor mijn hobby als vertelcoach. Dat betekent dus dat mijn gmail wordt geopend en dat het adres meteen bij de geadresseerden voor de betreffende mail staat.
Ik heb ook een hotmailadres voor websites zoals Goeievraag, maar ik werk voor vele dingen met mijn yahoo mailadres.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik doorgeleid wordt naar dit yahoo mailadres ipv gmail? .

1.2K
Griffin
2 jaar geleden
Volg anders dit (na stap 8: Change default Email Program)
https://www.lifewire.com/make-yahoo-default-program-1174509

Antwoorden (1)

In principe hoef je hiervoor niets in te stellen, als je het zo doet:
Open een bericht van de afzender wiens e-mailadres je wilt kopiëren. Het e-mailadres verschijnt tussen punthaken (<>) na de naam van de afzender (die vetgedrukt is). Markeer het e-mailadres van de afzender met de muis.
Als je niet het volledige e-mailadres ziet, dubbelklik je op de e-mail in de berichtenlijst om een bredere weergave te openen.
Druk op [Ctrl] C om het adres te kopiëren.
Zie:
https://ladedu.com/find-copy-email-addresses-on-yahoo/
SimonV