Hoe kan ik inloggen bij Videoland zonder wachtwoord?

Ik woon in het buitenland en maak gebruik van het videoland account van mijn schoondochter. Nu heb ik per ongeluk uitgelogd en kan haar de komende tijd niet bereiken om het wachtwoord te vragen. Kan ik op een of andere manier toch inloggen oid?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
4.6K

Antwoorden (2)

Dat kanniet, of in ieder geval niet legaal.
2 jaar geleden
Kopieer bij Chome
chrome://settings/passwords
in je adresbalk.

Bij Firefox
about:logins

Met wat geluk staat daar het wachtwoord van Videoland in de lijst.
SimonV